مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-01سياسي

هرکاری با همراهی مردم به نتیجه می رسد


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه سنت خداوند این است که هر حرکتی با همراهی مردم به نتیجه می رسد، گفت: در هر کاری باید نگاهمان به خدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار کارکنان حفاظت و عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: خداوند سنت های ثابتی در آفرینش دارد که یکی از آن سنت ها این است که اگر کسی تلاش کند نتیجه اش را می بیند و کاری به مؤمن بودن یا نبودن ندارد.

وی به نتیجه رسیدن هر حرکت مردمی را از سنت های ثابت الهی دانست و افزود: خداوند پیامبر(ص) با آن همه عظمت را هم با همراهی مردم نصرت کرد و این از باب تشریفات و صوری نبود بلکه واقعا این طور بود که اگر مردم پیامبر(ص) را یاری نمی کردند ایشان موفق نمی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: امام صادق علیه السلام فرمودند پیامبر(ص) هر پنجشنبه به همراه ملأ و اصحاب به قبرستان بقیع می رفتند؛ یک بار به محض ورود سه بار سلام دادند و سه مرتبه هم فرمودند رحمکم الله و سپس رو به همراهان خود کردند و فرمودند این مردگان از شما بهترند؛ برخی اعتراض کردند و گفتند آنها ایمان آوردند ما هم ایمان آوردیم، آنها جهاد کردند ما هم جهاد کردیم پس چرا از ما بهترند؟ پیامبر(ص) فرمودند آنها ایمان آوردند و با هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکاری با همراهی مردم به نتیجه می رسد

هرکاری با همراهی مردم به نتیجه می رسد