مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-01اقتصادي

آخرین راهکار جایگزین اولین گام ها در کنترل حوادث ترافیکی فارس


شاید شما هم مخاطب پیامک های اعمال قانون به واسطه تخلفات رانندگی را دریافت کرده باشد، پیامک هایی که برخی از آنها موجب بُهت و تعجب شده و علاوه بر خشم ناشی از تحمیل هزینه جریمه در شرایط نابسامان اقتصادی کنونی، - ایسنا/فارس شاید شما هم مخاطب پیامک های اعمال قانون به واسطه تخلفات رانندگی را دریافت کرده باشد، پیامک هایی که برخی از آنها موجب بُهت و تعجب شده و علاوه بر خشم ناشی از تحمیل هزینه جریمه در شرایط نابسامان اقتصادی کنونی، لبخند تلخی روی لبتان نشانده و حتی دستاویزی برای یک فُکاهی می شود.

اجرایی شدن طرح های نظارت هوشمند بر ترافیک، یکی از بهترین راهکارها برای کنترل و کاهش تخلفات و در نتیجه رسیدن به ترافیکی امن و در نهایت، کاهش موارد وقوع حوادث جاده ای و در پی آن کاهش موارد فوت یا مصدومیت و معلولیت های ناشی از این حوادث و البته خسارات و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن، به عنوان اهداف اصلی و نقاط ایده آل در یک جامعه است.

اما این سئوال همواره وجود داشته که آیا علت تامه و اصلی حوادث، تخلفات رانندگی است؟ یا عواملی نظیر جاده های استاندارد، علائم هشدار دهنده ترافیکی، آموزش و فرهنگسازی در زمان دریافت گواهینامه و استمرار این آموزش ها در مقاطع زمانی مختلف، راهکارهای انگیزشی تشویقی و پیشگیرانه و خودروهای استاندارد، چه سهمی در بروز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین راهکار جایگزین اولین گام ها در کنترل حوادث ترافیکی فارس

آخرین راهکار جایگزین اولین گام ها در کنترل حوادث ترافیکی فارس