مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-01سياسي

عدم آگاهی و نگرش مسئولان، چالش های پیش روی مناسب سازی معابر و ابنیه ها


رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه موضوع مناسب سازی موضوعی بسیار مهم است، گفت: ظاهرا ابنیه هایی که در ستاد وزارتخانه ها و سازمان ها مشمول مناسب سازی شده اند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

- رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه موضوع مناسب سازی موضوعی بسیار مهم است، گفت: ظاهرا ابنیه هایی که در ستاد وزارتخانه ها و سازمان ها مشمول مناسب سازی شده اند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قادری در بیستمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با بیان اینکه موضوع مناسب سازی موضوعی بسیار مهم است گفت: به نظر اگر این فرآیند را به صورت کلی نسبت به آحاد جامعه داشته باشیم، محیط های فیزیکی، فرهنگی، مسکن، معیشت و خدمات اجتماعی و بهداشتی را تسهیل سازی می کند و قرار است در دسترس آحاد جامعه به ویژه افراد کم توان قرار دهد.

وی ادامه داد: ظاهرا ابنیه هایی که در ستاد وزارتخانه ها و سازمان ها مشمول مناسب سازی شده اند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در موضوع مناسب سازی به نظر اهمیت مشارکت حداکثری مردم را در نظامات توسعه پایدار شهرها و اهمیت و توجه به محیط های فیزیکی و غیرفیزیکی را باید در مسیر دستور جلسات قرار دهیم و پیگیری کنیم تا این طیف گسترده که مشمول بهره مندی از خدمات مناسب سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آگاهی و نگرش مسئولان، چالش های پیش روی مناسب سازی معابر و ابنیه ها

عدم آگاهی و نگرش مسئولان، چالش های پیش روی مناسب سازی معابر و ابنیه ها