مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-01فناوري

دسترسی 20 میلیون خانوار به فیبر نوری تا سال 1404


براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی تا سال 1404 باید 80 درصد خانوارها و 100 درصد کسب وکارها با متوسط سرعت 25 مگابیت برثانیه به پهن باند ثابت دسترسی داشته باشند و دسترسی 20 میلیون خانوار و 5 میلیون کسب وکار تا سال 1404 به اینترنت پهن باند ثابت باید بر بستر فیبر نوری شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر، انواع سرویس های موجود اینترنت در ایران، به دلیل داشتن ویژگی های متمایز از هم، برای کاربران با شرایط مکانی و موقعیتی متفاوت ارائه می شود.

طبق آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه دوم سال 1400، است که در سال های گذشته در مقایسه با اینترنت ثابت، رشد بیش تری داشته و در مواردی حتی سرعت بیش تری ارائه می دهد.

درواقع، شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت در حال حاضر دچار مشکلاتی هستند که موجب شده تمایل کاربران به استفاده از اینترنت موبایل بیشتر از اینترنت ثابت خانگی باشد و این موضوع نه تنها موجب از دست رفتن مشتریان شرکت های FCP می شود، بلکه به اعتقاد مسوولان حوزه ارتباطات در درازمدت، روند توسعه را کند می کند.

در حال حاضر مسوولان حوزه ارتباطات متفق القول معتقدند یکی از پایین ترین شاخصه های ارتباطی در حوزه اینترنت ثابت است که این موضوع باید تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 20 میلیون خانوار به فیبر نوری تا سال 1404

دسترسی 20 میلیون خانوار به فیبر نوری تا سال 1404