مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-01سياسي

قرارداد سوآپ گاز استانهای شمالی را در فصل سرد تامین می کند


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد سوآپ علاوه بر اینکه گاز استان های شمالی را در فصل سرد تامین خواهد کرد، موجب گسترش دوباره روابط اقتصادی با همسایگان خواهد بود.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد سوآپ علاوه بر اینکه گاز استان های شمالی را در فصل سرد تامین خواهد کرد، موجب گسترش دوباره روابط اقتصادی با همسایگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: قرارداد سوآپ سه جانبه بین ایران، ترکمنستان و آذربایجان علاوه بر اینکه گاز استان های شمالی را در فصل سرد تامین خواهد کرد، هم موجب گسترش دوباره روابط اقتصادی با همسایگان خواهد بود و هم ثابت خواهد کرد FATF فقط یک بهانه برای انجام ندادن وظایف در گذشته بود.

بر اساس این گزارش، ششم آذرماه رییس جمهوری اسلامی ایران در راس هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، عازم ترکمنستان شد.

هفتم آذرماه قرارداد سه جانبه سوآپ گاز از ترکمنستان به جمهوری آذربایجان از خاک جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت الله رییسی و الهام علی اف، روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سوآپ گاز استانهای شمالی را در فصل سرد تامین می کند

قرارداد سوآپ گاز استانهای شمالی را در فصل سرد تامین می کند