مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-01سياسي

قالیباف: آقای رییس جمهور گواهی می دهم در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه ای داشتید


به عنوان یک نماینده انصافاً گواهی می دهم در این بیش از یک صد روز فعالیت دولت، تلاش بسیار مجاهدانه ای را داشتید و حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در نشست مشترک با دولت که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این مجلس به برکت خون شهید مدرس پابرجاست؛ شهید مدرس این روحانی متقی که بزرگترین خصیصه ترس از خدا بود هرگز چشم غره مستکبرین و قلدرمابانی مانند رضاخان را بر نتابید و برای عزت این ملت و احیای دین، سیاست و قدرت و افتخار این کشور برای همیشه تاریخ افتخار آفرین بود.

وی افزود: جناب آقای رییس جمهور! بنده به عنوان یک نماینده و خادم نمایندگان عزیز عرض می کنم و انصافاً گواهی می دهم که از نزدیک با شما در این مدت دولت و با سابقه ای که از گذشته از جنابعالی مطلعم، انصافاً در این بیش از یکصد روز تلاش بسیار مجاهدانه پرکار و پرتلاش را داشتید؛ حتی پنجشنبه و جمعه ها را هم مشغول کار هستید.

رییس مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: واقعاً آن ویژگی مردمی بودن، توجه به سفرهای استانی قابل توجه است؛ هرچند برخی نقد می کنند که ممکن است این سفرها تحول نداشته باشد؛ اما نفس سفر و بین مردم بودن و دردودل مردم را شنیدن خود نعمت بزرگی است که میزهای کاری و مسئولیت ها ما را از مردم غافل نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: آقای رییس جمهور گواهی می دهم در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه ای داشتید

قالیباف: آقای رییس جمهور گواهی می دهم در این مدت تلاش بسیار مجاهدانه ای داشتید