مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-30اجتماعي

بارش باران و وزش شدید باد در راه است


پیش بین مسئول سازمان هواشناسی کردستان گفت:برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وزش بارش برف و باران،وزش بعضاً شدید باد،مه و کاهش دید پیش بینی می شود.

- خه بات قمری امروز(سه شنبه 9 آذر)در گفتگو با ایسنا اظهار کرد:طبق بررسی آخرین نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی، هوای استان طی امروز پایدار بوده اما برای فردا به تدریج در اغلب نقاط استان سرعت وزش باد افزایش یافته و همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.

وی افزود: سرعت وزش باد به ویژه در ارتفاعات،نیمه شمالی و شرقی استان مثل بانه،سقز،هزارکانیان،زرینه اوباتو،قروه،بیجار و دهگلان قابل توجه بوده، به 25 تا 30 متر بر ثانیه رسیده، بنابراین امکان خسارت به سازه های موقت و کم استحکام وجود دارد.

وی عنوان کرد:وزش باد به مدت یک شبانه روز( پیش از ظهر چهارشنبه تا پیش از ظهر پنج شنبه) خواهد بود لذا مردم بهتر است به بازرسی و محکم نمودن سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اقدام کرده،از استحکام پوشش پلاستیکی گلخانه ها اطمینان یافته، همچنین از فعالیت های ورزشی متأثر از وزش باد در فضای باز و تردد از کنار ساختمان های نیمه کاره بپرهیزند.

قمری ادامه داد:از اوایل شب چهارشنبه تا اواخر وقت پنج شنبه و بامداد جمعه سامانه بارشی وارد استان شده و در این مدت موجب بارش باران و برف،وزش گاها شدید باد،مه و کاهش دید و در گردنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وزش شدید باد در راه است

بارش باران و وزش شدید باد در راه است