مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-30سياسي

کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام ماشاالله عبدی بعد از ظهر امروز در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلیل از کارگران نمونه و بسیجیان اظهار کرد: کارگران با تلاش در سنگر کارخانجات و صنایع در مسیر تأمین امنیت اقتصادی و رساندن کشور به ترویج دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید عزیز است و باید از این نعمت الهی به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم و لذا باید مراقب توطئه های دشمنان در فضای مجازی و عملیات روانی علیه ارزش های اسلامی و منافع مردم بود.

شهدای جامعه کارگری الگوی رفتاری کارگران در جنگ اقتصادی هستند غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در جمع کارگران واگن پارس اراک گفت: دفاع مقدس تثبیت کننده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بود و ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاهی از تمام ارزش های اسلامی و معارف دینی را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند