مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-30سياسي

تشریفات اداری را به نفع سرمایه گذار خواهیم شکست


برای اینکه حمایت از سرمایه گذار جلوه عملی به خود بگیرد در استان مرکزی تشریفات اداری را به نفع سرمایه گذاری خواهیم شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در سفر یکروزه به زرندیه اظهار کرد: متاسفانه سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری که در سال 89 توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود به طور کامل پیاده سازی نشده است.

  وی افزود : حمایت، تقویت و توامندسازی بخش خصوصی و بخش تعاون از مهمترین کلیدواژه های سیاست تشویق سرمایه گذاری است و باید از واژه های رعایت و پیاده سازی سیاست بهره برد تا حمایت و توامندسازی واقعی عملیاتی شود.

  استاندار مرکزی بهره مندی استان های همجوار از مزیت های  این منطقه بدلیل موقعیت جغرافیایی را مهم قلمداد کرد و گفت: اقتصاد کشور یک اقتصاد یک پارچه و پیوسته است و استان مرکزی نیز از این قضیه مستثنی نیست لذا منافع یک کار اقتصادی نباید صرفا متوجه همان منطقه شود و باید سرمایه گذاری صورت گرفته در کل کشور آثار خود را نشان دهد.

  مخلص الائمه بر لزوم حمایت عملی از سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی، قانون گذاری و قضایی باید حمایت خود را از سرمایه گذاری عملی کنند چراکه حمایت از چنین ابر پروژه هایی میتواند بعنوان یک مدل حمایت الگویی برای سایر پروژه های دیگر در ابعاد مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفات اداری را به نفع سرمایه گذار خواهیم شکست

تشریفات اداری را به نفع سرمایه گذار خواهیم شکست