مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-30اجتماعي

افزایش 15 درجه ای دمای هوا در گیلان/ دیار میرزا پنج شنبه بارانی می شود


مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی و گرم تا عصر چهارشنبه در منطقه است، گفت: سامانه ناپایدار، - محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی از عصر امروز تا بامداد پنج شنبه در منطقه است، اظهار کرد: افزایش دما و وزش باد گرم را در روز چهارشنبه در گیلان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا 10 تا 15 درجه افزایش می یابد، افزود: براساس پیش بینی ها وزش باد گرم شدید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای استان گیلان پیش بینی می شود.

دادرس با اشاره به اینکه در این مدت در نواحی جلگه ای پدیده مه صبحگاهی رخ می دهد، بیان کرد: با توجه به وزش باد گرم شدید و خشک شدن برگ درختان، مردم و مسافران از روشن کردن آتش در جنگل ها خودداری کنند.

  وی با بیان اینکه سامانه ناپایدار، بارشی و سرد دیگری از عصر روز چهارشنبه وارد گیلان می شود، تصریح کرد: از غروب چهارشنبه افزایش ابر، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، بارش باران و وزش باد سرد را برای اکثر نقاط استان پیش بینی می کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با تأکید بر اینکه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می شود، گفت: این سامانه سرد و بارشی تا غروب روز پنج شنبه در گیلان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درجه ای دمای هوا در گیلان/ دیار میرزا پنج شنبه بارانی می شود

افزایش 15 درجه ای دمای هوا در گیلان/ دیار میرزا پنج شنبه بارانی می شود