مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-30سياسي

رییس دانشگاه لرستان: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی نظری،رییس دانشگاه لرستان، در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه لرستان که امروز نهم آذرماه در محل سالن آمفی تئاتر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، - رییس دانشگاه لرستان گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی پیش رو داریم؛ اما افق برای رسیدن به این مهم روشن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی نظری،رییس دانشگاه لرستان، در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه لرستان که امروز نهم آذرماه در محل سالن آمفی تئاتر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب امام علی (ع) باید پیشرفت مبتنی بر عدالت باشد و دانشگاهی اسلامی و تمدن ساز خواهد بود که مبتنی بر عدالت و پیشرفت در آن متوازن باشد.

وی با بیان اینکه چه معنایی دارد در دانشگاه لرستان یک کارمند شرکتی عیدی و پاداش سال گذشته خود را دریافت نکند، ادامه داد: این مساله به دلیل ساختار ناجوانمردانه اداری در دانشگاه بوده است.

رییس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه اسلامی می خواهیم که مرکزش توحیدی باشد آنگاه ما می توانیم در این دانشگاه دانشجویی تربیت کنیم که به جای گشتن دنبال کار دولتی خود توانمند باشد و اقتصاد خود را رونق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه لرستان: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم

رییس دانشگاه لرستان: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم