مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-30سياسي

گفته های معاون شهردار تهران درباره انتصاب ها


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رایزنی با دولت برای لحاظ اعتبارات مربوط به شهرداری ها در بودجه 1401 کشور خبر داد و درباره انتصابات شهرداری گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، لطف الله فروزنده در بیست و هشتمین نشست علنی شورای شهر تهران و در جریان پاسخگویی به تذکرات اعضای این شورا، درباره حذف تبصره ها و مواد اعتبارات شهرداری ها در بودجه سال 1401 کل کشور، گفت: تقریبا مجموعه 6 صفحه ای از تبصره ها آماده و برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

او افزود:پس از پیگیری های انجام شده و بررسی از سوی بدنه کارشناسی، به این نتیجه رسیدیم که دولت معتقد بود با افزایش یک درصدی سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده، دیگر نیاز به کمک به شهرداری نیست.

با این حال در نشست روز پنجشنبه که در خدمت رییس جمهوری بودیم، از سوی بنده و هم شهردار تهران به این موضوع اشاره شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: زمانی که لایحه در دولت آمد، متوجه شدیم هیچ تبصره ای برای شهرداری لحاظ نشده است و بلافاصله جلسه ای با معاون وزیر کشور داشتیم و علاوه بر این، شهردار تهران در جلسه هیات دولت این موضوع را مطرح کرد.

در نهایت جمع بندی که در هیات دولت انجام و از سوی رییس جمهوری اعلام شد، این بود که تبصره های حذف شده احیا شود و هر پیشنهادی که شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفته های معاون شهردار تهران درباره انتصاب ها

گفته های معاون شهردار تهران درباره انتصاب ها