مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-30دانش

تصاویری از اولین چرخش 360 درجه به دور ایستگاه فضایی بعد از 10 سال


در عکس های زیبایی که توسط فضانوردان سوار بر کپسول کرو دراگون (Crew Dragon) گرفته شده است، آزمایشگاه 100 میلیارد دلاری بین المللی را در حال گردش از زوایای مختلف می بینیم.

- در عکس های زیبایی که توسط فضانوردان سوار بر کپسول "کرو دراگون"(Crew Dragon) گرفته شده است، آزمایشگاه 100 میلیارد دلاری بین المللی را در حال گردش از زوایای مختلف می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، خدمه ماموریت کرو-2 (Crew-2) اسپیس ایکس (SpaceX) طی یک پرواز 360 درجه به دور ایستگاه فضایی بین المللی(ISS)، تصاویری از زوایای مختلف از آن با پس زمینه آسمان و زمین ثبت کرده اند.

یک دهه است که ما عکس هایی مانند اینها را از ایستگاه فضایی بین المللی می بینیم، اما تفاوت این عکس ها با دیگر تصاویر در این است که در تاریخ 8 نوامبر، زمانی که کپسول اندیور (Endeavour) حامل چهار فضانورد مأموریت کرو-2 پس از 6.

5 ماه اقامت در ایستگاه فضایی، این آزمایشگاه مداری را ترک کرد، مستقیماً به زمین سرازیر نشد و برای اولین بار پس از سال 2011 و بازنشستگی ناوگان شاتل های فضایی ناسا، یک پرواز کامل و 360 درجه به دور ایستگاه فضایی بین المللی انجام داد.

این پرواز 360 درجه به دور ایستگاه فضایی به آزمایش حسگرهای ناوبری اندیور کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از اولین چرخش 360 درجه به دور ایستگاه فضایی بعد از 10 سال

تصاویری از اولین چرخش 360 درجه به دور ایستگاه فضایی بعد از 10 سال