مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-30بين الملل

تصمیم پنتاگون برای استقرار دائم یگان آپاچی و گردان توپخانه ای در کره جنوبی


وزارت دفاع آمریکا بررسی درباره موقعیت دفاعی جهان را به سرانجام رساند و خواستار همکاری با متحدان و شرکا برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی و اقدامات تهاجمی بالقوه چین شد.

- وزارت دفاع آمریکا بررسی درباره موقعیت دفاعی جهان را به سرانجام رساند و خواستار همکاری با متحدان و شرکا برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی و اقدامات تهاجمی بالقوه چین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پنتاگون پس از ماه ها تحلیل و بررسی روز دوشنبه نتایج بررسی موقعیت جهانی 2021 را منتشر کرد که شامل تصمیمش برای استقرار دائمی یگان هلی کوپتر جنگی آپاچی و مقر لشکر توپخانه ای در کره جنوبی است.

پنتاگون در بیانیه ای بدون ارائه جزییات اعلام کرد، بررسی موقعیت جهانی 2021 تایید استقرار دائمی اسکادران هلی کوپتر آپاچی و مقر گردان توپخانه ای در کره جنوبی توسط لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا را اطلاع داد.

بررسی موقعیت جهانی 2021 در حالی منتشر می شود که واشنگتن برای تقویت همکاری با کشورهای دوست علیه اقدامات تهاجمی رو به افزایش چین و جاه طلبی های اتمی کره شمالی در تکاپوست.

پنتاگون اعلام کرد: این بررسی در خصوص منطقه هند-اقیانوس آرام دستور همکاری بیشتر با متحدان و شرکا را به منظور پیشبرد ابتکارعمل هایی که به ثبات منطقه ای کمک می کنند و مانع از اقدامات تهاجمی نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم پنتاگون برای استقرار دائم یگان آپاچی و گردان توپخانه ای در کره جنوبی

تصمیم پنتاگون برای استقرار دائم یگان آپاچی و گردان توپخانه ای در کره جنوبی