مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-30سياسي

27 هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه نتوانست بیکاری را رفع کند


نماینده علی آباد در مجلس با انتقاد از عدم اجرای دقیق و کامل تبصره 18 قانون بودجه سال جاری گفت: 27 هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه برای اشتغال در کشور است اما موجب رفع بیکاری نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 آذر) و بعد از قرائت گزارش کمیسیون رونق و جهش تولید، در تذکری اظهار داشت: بحث اشتغال و سرمایه گذاری بسیار مهم است؛ ریشه طلاق و آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه در اقتصاد و اشتغال است.

وی افزود: در بودجه 1400، مجلس عنایت ویژه ای به اشتغال داشت و تبصره 14 و 18 را اصلاح کرد؛ 50 هزار میلیارد  تومان علیرغم مخالفت دولت سابق و با موافقت مجلس و نمایندگان برای ایجاد اشتغال در نظر گرفتیم که 32 هزار میلیارد تومان آن برای ایجاد اشتغال جوانان بوده است.

نماینده علی آباد در مجلس تصریح کرد: 19 هزار میلیارد تومان هم طبق  تبصره 14 برای این موضوع در نظر گرفتیم اما متأسفانه منجر به رفع بیکاری نشده است.

وی گفت: کارگروه اشتغال در کشور به ریاست رییس جمهور برگزار شده و در سطح استان ها هم استانداران و ناظرین مجلس در شورای برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال تصمیم گیری می کنند اما باز هم بیکاری رفع نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه نتوانست بیکاری را رفع کند

27 هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه نتوانست بیکاری را رفع کند