مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-30سياسي

از ظرفیت وزارت کار برای اشتغال زایی استفاده شود


وزارت کار می تواند تدابیر اشتغال زایی و بستر کسب و کار را ارائه کند پس اینکه بخواهیم تبصره 18 را تنها به وزارت اقتصاد و دارایی بدهیم درست نیست.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزارت کار می تواند تدابیر اشتغال زایی و بستر کسب و کار را ارائه کند پس اینکه بخواهیم تبصره 18 را تنها به وزارت اقتصاد و دارایی بدهیم درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی پس از استماع گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نحوه اجرای بند(الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 کل کشور در تذکری گفت: طبق اصول 3، 43 و 44 قانون اساسی و تبصره 18 قانون بودجه باید در زمینه اشتغال زایی اقدام صورت گیرد.

وی ادامه داد: وزارت کار می تواند تدابیر اشتغال زایی و بستر کسب و کار را ارائه کند، اما اینکه بخواهیم تبصره 18 را به وزارت اقتصاد و دارایی بدهیم درست نیست، بعد چگونه می توانیم از این وزارت بخواهیم هم بر بانک ها نظارت کند هم به فکر اشتغال باشد، این در حالی است که 8 ماه از ظرفیت قانون گذشته و وزارت اقتصاد پیشران بودجه 1400 است.

نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: باید هماهنگی و تدابیر لازم در دولت و وزارت کار و تعاون صورت بگیرد و نباید ظرفیت وزارت کار در زمینه اشتغال زایی سلب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت وزارت کار برای اشتغال زایی استفاده شود

از ظرفیت وزارت کار برای اشتغال زایی استفاده شود