مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-30اقتصادي

ورود غیر ایرانی های «آفریقا رفته» به کشور از مرزهای زمینی ممنوع شد


مدیرکل حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که در پایانه های مرزی ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیرایرانی از همه مبادی کشورهای آفریقایی به کشور ممنوع است.

- مدیرکل حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در پایانه های مرزی ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیرایرانی از همه مبادی کشورهای آفریقایی به کشور ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاُمیکرون داریم، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هم با دریافت ابلاغیه جدید وزارت بهداشت، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی افزود: در موضوع ورود اتباع خارجی و ایرانیان، از مرزهای کشور از طریق پایش های وزارت بهداشت و تنظیم پروتکل های ابلاغی برای سویه جدید در این مرزهای زمینی، شرایط ویژه اضطرار و کنترل را اعلام کرده ایم.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: در حال حاضر غربالگری بهداشتی و کنترل ها در قالب طرح آماده باش به دقت اجرا می شود نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی استان ها هم در پایانه های مرزی مستقر هستند و غربالگری به صورت 100 درصدی اجرا می شود.

هدایتی تأکید کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اتباع خارجی که از مبدأ کشورهای آفریقای جنوبی نیستند و قرار است وارد کشور شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود غیر ایرانی های «آفریقا رفته» به کشور از مرزهای زمینی ممنوع شد

ورود غیر ایرانی های «آفریقا رفته» به کشور از مرزهای زمینی ممنوع شد