موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-30اقتصادي

رونق تجارت بین الملل از طریق خراسان جنوبی دور نیست


با خبرهای خوشی که از پیگیری ها برای بازگشایی پایانه های مرزی و تجارت کلان با افغانستان به گوش می رسد، رونق تجارت بین الملل از طریق خراسان جنوبی دور نیست.

- ایسنا/خراسان جنوبی با خبرهای خوشی که از پیگیری ها برای بازگشایی پایانه های مرزی و تجارت کلان با افغانستان به گوش می رسد، رونق تجارت بین الملل از طریق خراسان جنوبی دور نیست.

خراسان جنوبی با داشتن 4 پایانه مرزی با کشور افغانستان از ظرفیت خوبی برای افزایش صادرات کشور برخوردار است که برای بازگشت به روزهای خوش مبادلات اقتصادی بین دو کشور نیاز است تا قفل دو پایانه مرزی غیرفعال استان هم باز شود.

قفل هایی که 7 سال هیچ کلیدی نتوانست بازش کند.

این فرصت دارد می سوزد و این وقت است که دارد تلف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، والی فراه می گوید: طالبان توجه ویژه به توسعه و رشد گمرک ابونصرفراهی دارد و در این زمینه مشکلات آن حل خواهد شد.

اکنون پیگیری ها به نتیجه رسیده و درب یکی از این گذرگاه های مرزی باز شده؛ پایانه مرزی یزدان، اما مسئولان افغانستانی معتقدند افغانستان با جمهوری اسلامی ایران یک تفاهم نامه همکاری گمرکی ندارند.

حال گرچه پایانه باز شده اما هنوز از صادرات گسترده کالا به افغانستان خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تجارت بین الملل از طریق خراسان جنوبی دور نیست

رونق تجارت بین الملل از طریق خراسان جنوبی دور نیست