مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-30اقتصادي

بنیاد مسکن سالانه 3000 واحد مسکونی در استان بوشهر می سازد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن سالانه سه هزار واحد مسکونی در استان بوشهر می سازد.

- ، علیرضا مقدم صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن اقدامات خوبی در استان بوشهر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در طرح جهش تولید مسکن، سالانه سه هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در استان بوشهر ساخته خواهد شد که طی چهار سال این رقم به 12 هزار واحد مسکونی می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بخشی از این واحدها در زمین های مردم احداث می شود و برای احداث سایر واحدهای مسکونی با توجه به کمبود زمین و محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد، نیازمند همکاری اداره منابع طبیعی برای الحاق زمین های مناسبی به محدوده روستاها هستیم.

وی همکاری و تعامل بین دستگاهی در طرح جهش تولید مسکن را ضروری دانست و افزود: طرح جهش تولید مسکن از افزایش بهای زمین و مسکن جلوگیری خواهد کرد.

مقدم انتقال اسناد مالکیت مسکن روستایی را از دیگر موضوعات مهم دانست و خاطر نشان کرد: در زمینه انتقال اسناد مالکیت مسکن روستایی باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا مردم بتوانند از اسناد مالکیت شان به عنوان تضامین بانکی در بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات مسکونی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن سالانه 3000 واحد مسکونی در استان بوشهر می سازد

بنیاد مسکن سالانه 3000 واحد مسکونی در استان بوشهر می سازد