مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-30ورزشي

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به پولی شدن ورود به تیم ملی!


سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به انتقادات در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و گرفتن پول  از رکابزنان برای انجام تست ورود به تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

- واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به پولی شدن ورود به تیم ملی! سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به انتقادات در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و گرفتن پول  از رکابزنان برای انجام تست ورود به تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

  محمود وفایی، سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با ایسنا درباره انتقاد دوچرخه سواران نسبت به دعوت تنها هفت نفر به اردوی تیم ملی بزرگسالان جاده و اینکه 10 نفر اول رنکینگ دعوت نشده اند، تصریح کرد: چه کسی گفته که قرار بوده 10 نفر اول رنکینگ را دعوت کنیم؟ وقتی سقف اعزام ما به رویدادها سه نفر است چرا باید 10 نفر را به اردو دعوت کنیم؟ اگر کسی این اعتراض را دارد که فرد پشت سر او در رنکینگ، به اردو دعوت شده به ما اعلام کند و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، او را به اردو دعوت خواهیم کرد ولی اینکه بگوید نفر ششم بوده اما پنج نفر اول به اردو دعوت شده اند منطقی نیست.

ما نفر ضعیف تری دعوت نکردیم و نگفته ایم که 10 نفر اول رنکینگ دعوت می شوند.

او ادامه داد: البته باید این را در نظر بگیریم که رنکینگ ما به بلوغ کافی نرسیده است و از این رو شاید تعداد کمی از ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به پولی شدن ورود به تیم ملی!

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به پولی شدن ورود به تیم ملی!