مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:002021-11-29اقتصادي

بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش در هیأت مدیره سازمان بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصرپور معاون نظارت سازمان بورس امروز در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش اعلام کرد: - عضو هیأت مدیره سازمان بورس از بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصرپور معاون نظارت سازمان بورس امروز در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش اعلام کرد: از 16 سال قبل که قانون بازار اوراق بهادار به تصویب رسید پیشرفت های زیادی در بازار سرمایه روی داده است و در حال حاضر 300 صندوق سرمایه گذاری و 40 سبدگردان وجود دارد که مجموع گردش مالی این صندوق ها و سبدگردان ها به بیش از 550 هزار میلیارد تومان رسیده و مجموع گردش سبدگردان ها به 36 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: با توجه به بزرگی حجم بازار سرمایه باید شاهد افزایش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه و همچنین توسعه کمی و کیفی نهاد های مالی باشیم.

به گفته عضو هیأت مدیره سازمان بورس در یک ماه گذشته اولین موضوعی که در هیأت مدیره جدید این سازمان بررسی شد بحث شرکت های سهامی پروژه بود که اولین شرکت سهامی عام پروژه در بورس پذیره نویسی شد و در حال حاضر تقاضا های جدید برای پذیرش شرکت های استارتاپی در فرابورس گرفته شده و اولین شرکت استارتاپی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش در هیأت مدیره سازمان بورس

بررسی درخواست ایجاد بورس بین الملل در کیش در هیأت مدیره سازمان بورس