مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-29بين الملل

ایران به لغو تحریم ها مصمم است/ به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مذاکرات امروز گفت: من نسبت به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین، - ایران به لغو تحریم ها مصمم است/ به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین + فیلم معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز خوشبینی نسبت به مذاکرات گفت: ایران به لغو تحریم ها مصمم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مذاکرات امروز گفت: من نسبت به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین، ولی با توجه به آن چیزی که امروز دیدم نسبت به ادامه مذاکرات بسیار نگاه مثبتی دارم.

وی افزود: آن چیزی که واضح هست تیم ایرانی اصرار زیادی بر رفع تحریم ها دارد، تیم ایرانی ملاحظات جدیدی دارد و طبیعتا زمان میبرد تا این ملاحظات را توضییح دهند مورا ادامه داد: دو کارگروه اول کارگروه لغو تحریم ها فردا تشکیل میشود و کارگروه مسائل هسته ای هم پس فردا تشکیل خواهد شد.

احتمال لغو تحریم های مد نظر ایران خیلی زیاد است وی گفت: آن چیزی که مهم است این است که الان در حال مذاکره هستیم و نماینده ها ممکن است احساس نیاز کنند تا به پایتخت هایشان برگردند و روی متن بررسی های عمیق تری انجام دهند و دوباره به مذاکرات برمیگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به لغو تحریم ها مصمم است/ به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین + فیلم

ایران به لغو تحریم ها مصمم است/ به مذاکرات نه خوشبینم نه بدبین + فیلم