مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:002021-11-29سياسي

اراضی مورد درخواست برای ساخت مسکن در پردیس منابع طبیعی را از دستور کار خارج کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به خالقی، - نماینده مردم کرج در نامه ای به مدیرکل راه و شهرسازی البرز خواستار خارج شدن اراضی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از فهرست اراضی جهش تولید در مسکن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی البرز، از وی خواست که تصرف اراضی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران را از فهرست اراضی جهش تولید در مسکن خارج کند در این نامه آمده است: پیرو نامه جنابعالی به ریاست دانشگاه تهران مبنی بر تحویل زمین و تسلیم اسناد و مدارک پلاک 57034 فرعی از 162 اصلی واقع در کرج .

به مساحت تقریبی 190 هکتار متعلق به پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، جهت استفاده در جهش تولید و عرضه مسکن، به استحضار می رساند نامه ای از طریق بسیج دانشجویی و کارکنان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در راستای مخالفت با این موضوع به دفتر اینجانب ارسال شده است.

لازم به ذکر است این اراضی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در راستای آموزش و تربیت حدود 4509 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی مورد درخواست برای ساخت مسکن در پردیس منابع طبیعی را از دستور کار خارج کنید

اراضی مورد درخواست برای ساخت مسکن در پردیس منابع طبیعی را از دستور کار خارج کنید