مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-29حوادث

سارق کابل برق با 21 فقره سرقت دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای کابل برق با اعتراف به 21 فقره سرقت خبر داد.

- علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در منطقه خرمدشت کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 41 خرمدشت در این زمینه با گشت زنی محسوس و نامحسوس موفق شدند یک متهم را شناسایی کنند، افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی-اطاعاتی موفق شدند سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر کرج اعتراف کرد.

قاسم پور در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از پایان نحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای ارتقاء احساس امنیت تلاش می کند، اما برقراری امنیت پایدار، همکاری و همراهی شهروندان قانون مدار را می طلبد، لذا از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق کابل برق با 21 فقره سرقت دستگیر شد

سارق کابل برق با 21 فقره سرقت دستگیر شد