مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-29بين الملل

پارلمان هند، لایحه لغو قوانین جنجالی کشاورزی را تصویب کرد


پارلمان هند، امروز (دوشنبه) با تسلیم شدن در برابر تظاهرات یک ساله کشاورزان معترض برای لغو قوانین کشاورزی، لایحه ای برای لغو سه قانونی که با هدف مقررات زدایی از بازارهای کشاورزی معرفی شده بودند به تصویب رساند.

- پارلمان هند، امروز (دوشنبه) با تسلیم شدن در برابر تظاهرات یک ساله کشاورزان معترض برای لغو قوانین کشاورزی، لایحه ای برای لغو سه قانونی که با هدف مقررات زدایی از بازارهای کشاورزی معرفی شده بودند به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت نارندرا مودی، رییس جمهوری هند، در سال گذشته با تصویب لایحه های کشاورزی به صورت یک فرمان اجرایی ، باعث آغاز اعتراضات یک ساله کشاورزان هندی شد.

پارلمان هند این قانون را طی یک رأی گیری شفاهی به تصویب رسانده و با این کار، انتقادات گسترده ای را مبنی بر اینکه قوانین را بدون بررسی کافی و به سرعت تصویب کرده است، متوجه خود ساخت.

رییس جمهوری هند، در ماه جاری و با هدف پایان بخشیدن به تظاهرات در آستانه انتخابات مجلس ایالتی در اوتار پرادش ، گفت که دولتش در اولین جلسه پارلمان هند، این قوانین را لغو خواهد کرد.

پارلمان هند، امروز در اولین جلسه زمستانی خود، لایحه ای را برای لغو قوانینی که از بازارهای کشاورزی مقررات زدایی کرده و راه را برای ورود شرکت های خصوصی به این بازارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان هند، لایحه لغو قوانین جنجالی کشاورزی را تصویب کرد

پارلمان هند، لایحه لغو قوانین جنجالی کشاورزی را تصویب کرد