مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-29بين الملل

جدیدترین موضع گیری وزیر خارجه الجزایر درباره سوریه


وزیر امور خارجه الجزایر به موضع گیری درباره فلسطین و بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پرداخت و از تلاش برای توافق عربی برای تضمین بازگشت سوریه به اتحادیه عرب سخن گفت.

- به نقل از القدس العربی، رمطان لعمامره وزیر امور خارجه الجزایر گفت که این کشور نقش تاریخی خود را درباره فلسطین ایفا خواهد کرد.

نقشی که بر اساس اصل حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: مسئله فلسطین نه تنها یک سیاست عقلانی است که توسط دولت دنبال می شود، بلکه بخشی جدایی ناپذیر آگاهی و تعهد اصیل مردم الجزایر به حق ملتها برای رهایی از استعمار و اشغال خارجی است.

این وزیر الجزایری تصریح کرد: سریال توطئه ها علیه الجزایر برای منحرف کردن آن از نقش تاریخی و ایجاد مشکلات از خارج از مرزها یا از درون آن متوقف نمی شود.

لعمامره همچنین گفت که الجزایر سالها از صحنه عربی و بین المللی دور شد، اما پس از جنبش مردمی اخیر و رهبری کشور توسط نامزدهای منتخب، این کشور به مسیر کارآمدی و نفوذ منطقه ای و بین المللی بازگشت.

وزیر خارجه الجزایر تصریح کرد: الجزایر در تلاش است که در نشست آینده، کشورهای عربی را دور هم جمع کند تا به یک موضع مشترک در مورد حمایت از حقوق مردم فلسطین و پایبندی مجدد به ابتکار صلح عربی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین موضع گیری وزیر خارجه الجزایر درباره سوریه

جدیدترین موضع گیری وزیر خارجه الجزایر درباره سوریه