مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-29اقتصادي

تفاهم نامه ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات و برنامه های این معاونت را در دولت سیزدهم تشریح کرد که یکی از آن ها انعقاد تفاهم نامه ای برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی مختص کارگران، - معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه مشترکی را با وزارت راه و شهرسازی با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مهرماه امسال منعقد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات و برنامه های این معاونت را در دولت سیزدهم تشریح کرد که یکی از آن ها انعقاد تفاهم نامه ای برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی مختص کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است.

در مرحله نخست شناسایی، پالایش و اولویت بندی متقاضیان مسکن واجد شرایط اعم از کارگران، بازنشستگان و سایر مخاطبین برای اعمال تدابیر حمایتی متناسب با هر یک از گروه های هدف صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، حضور تیم های ورزشی کارگران در مسابقات بین المللی ورزشی شرکت ها، قهرمانی جهان در کشور یونان و کسب 21 مدال طلا، 22مدال نقره و 21مدال برنز، حضور در مسابقات فوتبال جهانی شرکت ها در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان

تفاهم نامه ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان