مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-29حوادث

کشف 2 تن مرغ منجمد غیرمجاز در ابهر


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار حامل 2 تن مرغ منجمد فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد مهدی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از قاچاق اقلام ضروری، طرح شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق کالاها، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار مشکوک شدند، ادامه داد: دستور توقف این خودرو برای بررسی بیشتر صادر شد.

این مسئول با یادآوری اینکه ماموران پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن دو تن مرغ منجمد فاقد مجوز حمل، کشف کردند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و محموله مکشوفه با هماهنگی مقام قضایی به عوامل دامپزشکی این شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر این مطلب که قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند و کسب و کارهای داخلی را مختل می کند که نتیجه آن گسترش بیکاری در سطح جامعه است، خاطرنشان کرد: به همین علت از همه مردم تقاضا می شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن مرغ منجمد غیرمجاز در ابهر

کشف 2 تن مرغ منجمد غیرمجاز در ابهر