مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-29سياسي

نظر دولت در انتظار تصمیم کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران


کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در نهمین جلسه خود به بحث و بررسی بر سر سرنوشت پیشنهادات دولت درباره این طرح پرداخت و قرار است سرنوشت این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون مشخص شود.

- کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در نهمین جلسه خود به بحث و بررسی بر سر سرنوشت پیشنهادات دولت درباره این طرح پرداخت و قرار است سرنوشت این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون مشخص شود.

لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با ایسنا، درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: در جلسه امروز نامه وزیر ارتباطات آقای زارع پور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پیوست این نامه به پیشنهاداتی اشاره داشت که دولت برای اعمال در طرح در نظر دارد، بر همین اساس بحث و بررسی ها در این جلسه بر سر این بود که با این پیشنهادات چه کنیم.

وی افزود: در این جلسه به صورت استمزاجی سوال شد که آیا این پیشنهادات را به مرکز پژوهش ها ارسال کنیم و آن ها پیشنهادات را با طرح تطبیق داده و نظرات را به کمیسیون ارائه کنند یا خیر؟ که این موضوع به احتمال زیاد در جلسه بعدی کمیسیون رای خواهد آورد، در غیر اینصورت این پیشنهادات دولت مانند دیگر پیشنهادات در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا آن ها در روند بررسی و اصلاح طرح از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر دولت در انتظار تصمیم کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران

نظر دولت در انتظار تصمیم کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران