مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-29اجتماعي

دانش آموزان از کلاس های حضوری رضایت دارند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: با نظرخواهی که از دانش آموزان انجام شده همه آنها از نحوه برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری رضایت دارند.

- احمد خاکسار شامگاه (یکشنبه -7 آذر) در نشست خبری، اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس به دو صورت آرام و تدریجی و بدون تنش و همچنین سیاست مرکز زدایی بود.

با تصمیم ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس باید از ابتدای آذرماه صورت می گرفت، اما نحوه بازگشایی با توجه به معیارهای موجود به شورای سلامت هر مدرسه واگذار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه توجیهی با مدیران مدارس در خصوص نحوه بازگشایی مدارس به صورت حضوری برگزار شده است، افزود: بازگشایی مدارس به صورت حضوری در سطح شهرستان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود، زیرا برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی آسیب های قابل توجهی به دانش آموزان وارد کرده بود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: با نظرخواهی که از دانش آموزان انجام شده همه آنها از نحوه برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری رضایت دارند.

خاکسار با اشاره به وضعیت واکسیناسون دانش آموزان، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان حدود 90 درصد از دانش آموزان شهرستان برضد بیماری کرونا واکسینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان از کلاس های حضوری رضایت دارند

دانش آموزان از کلاس های حضوری رضایت دارند