مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 00:052021-11-28بين الملل

یادداشت ضدایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس


در آستانه آغاز مذاکرات ایران و گروه 1+4 برای رفع تحریمها، وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی در یک یادداشت مشترک در روزنامه تلگراف بر عزم دو طرف برای مقابله با ایران تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در آستانه نشست ایران و گروه 1+4 در وین برای رفع تحریمهای اقتصادی علیه ایران، لیز تراس و یاییر لاپید وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهونیستی در یادداشتی در روزنامه تلگراف بر تعهد دو طرف برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کردند.

  تراس و لاپید در یادداشت خود آورده اند، لندن و تل آویو شب و روز برای مقابله با دستیابی ایران به سلاح هسته ای با یکدیگر کار خواهند .

  آنها در این یادداشت همچنین مدعی شده اند، زمان در حال سپری شدن است و ما نیازمند همکاری نزدیک با شرکا و دوستانمان برای مقابله با جاه طلبیهای ایران خوانده اند، هستند.

لیز تراس و یاییر لاپید درحالی این یادداشت را در روزنامه تلگراف منتشر کرده اند که قرار است روز دوشنبه با یکدیگر دیدار و رایزنی کنند.

دستور کار اصلی دیدارهای لاپید که یک شنبه شب وارد لندن شده است موضوع ایران است.

  وزارت خارجه اسراییل در بیانیه ای درباره سفر یاییر لاپید به لندن گفته، تمرکز وزیر خارجه در این سفر بر مذاکرات وین است و در کنار آن روابط دوجانبه نیز پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت ضدایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس

یادداشت ضدایرانی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و انگلیس