مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:352021-11-28سياسي

دولت منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم گیری خواهد کرد


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در محل استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی مداوم با حضور در جلسات در مرکز پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رییس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت:مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

نجاتی تاکید کرد:رسانه ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم گیری خواهد کرد

دولت منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم گیری خواهد کرد