مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-28بين الملل

تور اروپایی وزیر خارجه صهیونیست ها درآستانه مذاکرات رفع تحریم های ایران


در آستانه شروع مذاکرات رفع تحریم های ایران در وین، منابع خبری از سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به پاریس و لندن در این زمینه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه مذاکرات رفع تحریم های ایران در شهر وین در اتریش بعد از ظهر دوشنبه از سرگرفته می شود، منابع خبری صهیونیستی از سفر وزیر خارجه این رژیم به در این زمینه خبر دادند.

به نوشته وبگاه روزنامه یدیعوت آحارانوت یاییر لاپید وزیر خارجه (رژیم) اسراییل روز یکشنبه برای گفت وگو با سران فرانسه و انگلیس سفر می کند تا در زمینه از سرگرفته شدن مذاکرات هسته ای ایران و ابراز نگرانی از برنامه هسته ای تهران با  سران ارشد این دو کشور رایزنی کند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز  روز یکشنبه ابراز نگرانی کرد که ایران از کاهش تحریم ها در نتیجه مذاکرات وین برخوردار شود.

وی در این خصوص با طرح اتهامات همیشگی و تکراری علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران در آستانه مذاکرات روز دوشنبه در وین اتریش، مدعی شد: اسراییل نگران است که ایران با کاهش تحریم ها در مذاکرات مجدد هسته ای با قدرت های جهانی از پول بادآورده ای برخوردار شود، اما به اندازه کافی پروژه های دارای پتانسیل ساخت بمب را متوقف نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور اروپایی وزیر خارجه صهیونیست ها درآستانه مذاکرات رفع تحریم های ایران

تور اروپایی وزیر خارجه صهیونیست ها درآستانه مذاکرات رفع تحریم های ایران