مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-28اقتصادي

طرح جامعه ایجاد بندر خشک در البرز تهیه و تدوین می شود


درصدد ایجاد مجتمعی متمرکز از حضور مسؤولان دستگاه های مختلف مرتبط با اقتصاد استان برای تسهیل در امور فعالان اقتصادی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه باید دیدگاه های سنتی و قدیمی را تغییر دهیم، گفت: ضرورت دارد برای ساماندهی بسیاری از آشفتگی های بازار، مسئولانه وارد میدان شویم.

وی ادامه داد: توانمندی های داخلی و تولید کالاهای استراتژیک در کشور و البته استان البرز فراوان است از این رو باید ظرفیت های بلاقوه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

عبداللهی گفت: رصد و پایش هوشند بازار باید به شکل هوشمند صورت گیرد تا در ابتدا ریشه ای دنبال و ساماندهی می شود و ایجاد این امکان راهگشا خواهد بود.

وی افزود: بهره برداری از ظرفیت جوانان صاحب اندیشه و نخبه در حوزه فناوری های نوین راهکار حل بسیاری از مشکلات است از این رو از ظرفیت و توان این قشر فعال و خوش فکر بهره برداری خواهیم کرد.

عبداللهی با اشاره به ضرورت حمایت و تقویت صادرات در استان، گفت: روند فعالیت تجار در البرز باید با حمایت و بسترسازی، متحول و شکوفا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامعه ایجاد بندر خشک در البرز تهیه و تدوین می شود

طرح جامعه ایجاد بندر خشک در البرز تهیه و تدوین می شود