مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-28اجتماعي

کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن


اعضای ستاد کرونای سیستان و بلوچستان بر کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات تاکید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای ستاد کرونای سیستان و بلوچستان بر کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه بیان کرد: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا، از افرادی که تاکنون واکسن کرونا را نزده اندمی خواهیم برای حفظ سلامتی خود و کاهش شدت این بیماری هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

مدرس خیابانی افزود: پوشش واکسیناسیون کارکنان دستگاه های اجرایی این استان به عنوان قشر فرهیخته و تحصیل کرده اجتماع باید به 100 درصد برسد.

وی با بیان اینکه میانگین پوشش واکسیناسیون کشور 86 درصد و در سیستان و بلوچستان 10 درصد کمتر یعنی 76 درصد است اظهارداشت: افزایش پوشش واکسیناسیون سایر افراد جامعه با استفاده از روش های اطلاع رسانی ارشادی و اقناعی ضروری است.

مدرس خیابانی با تقدیر از فرماندارانی که بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون را در سطح استان دارند افزود: از تجارب موفق این فرمانداران برای تشویق مردم به امر واکسیناسیون استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن

کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن