مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-28پزشكي

بیمارستان جدید تکاب به بهره برداری رسید


مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب از بهره برداری کامل بیمارستان جدید تکاب خبر داد و گفت: طی ماه های گذشته با انتقال بیمارستان شهدا به بیمارستان جدید توانستیم امر بهره برداری از بیمارستان جدید را به فرجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تکاب بایرام زاده اظهار داشت: بیمارستان جدید در حال حاضر با تمام توان و با تمامی بخش های فعال خود در محل جدید شروع به کار کرده و آماده ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان است.

وی ادامه داد : خدمات بیمارستان جدید با تکمیل ساختمان سی تی اسکن و نصب دستگاه مربوطه که در بیمارستان است به شرایط ایده عالی خواهد رسید و کلیه نیازهای بیمارستانی را در حد خود جوابگو خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب تصریح کرد: بیمارستان شهدای شهرستان در حال حاضر با پذیرش و مداوای بیماران کرونایی به این امر اختصاص یافته و در کنار آن در تلاشیم به زودی بخشی از بیمارستان را نیز به بخش روان پزشکی تبدیل و راه اندازی کنیم .

بایرام زاده خاطرنشان کرد: برای سهولت پذیرش بیماران دیالیزی و به علت عدم وجود بخش دیالیز در بیمارستان جدید شهرستان ، بخش دیالیز همچنان در بیمارستان شهدا تکاب به فعالیت خود ادامه خواهد داد و بیماران دیالزی جهت مداوا به بیمارستان شهدا ( همان بیمارستان قدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان جدید تکاب به بهره برداری رسید

بیمارستان جدید تکاب به بهره برداری رسید