مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 03:052021-11-27بين الملل

حقوق بشر و کمک های بشردوستانه محورهای مذاکرات قطر با هیات طالبان


وزیر امور خارجه قطر شامگاه شنبه با هیئت دولت موقت افغانستان به ریاست امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در مورد مسائل حقوق بشر و کمک های بشردوستانه گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه قطر شامگاه شنبه با هیئت دولت موقت افغانستان به ریاست امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در مورد مسائل حقوق بشر و کمک های بشردوستانه گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه قطر در بیانیه ای دیدار محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه این کشور با هیئت دولت موقت افغانستان که در حال حاضر به دوحه سفر کرده را تایید کرد اما اطلاعات بیشتر از مدت و جزییات سفر را فاش نکرد.

در این دیدار روابط دو طرف، مسائل مربوط به مبارزه با تروریسم، ارتقای حقوق بشر و کمک های بشردوستانه مورد بررسی قرار گرفت.

در همین بیانیه آمده است که دو طرف بر اهمیت رسیدن کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان به ویژه با نزدیک شدن به فصل زمستان تاکید کردند.

وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت تضمین تداوم فعالیت مدارس در افغانستان و ایجاد فرصت های آموزشی برای همه اقشار جامعه به ویژه دختران تاکید کرد.

آل ثانی همچنین تعهد کشورش برای ادامه همکاری با طرف های افغان و شرکای بین المللی برای ارتقای ثبات در افغانستان را تجدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر و کمک های بشردوستانه محورهای مذاکرات قطر با هیات طالبان

حقوق بشر و کمک های بشردوستانه محورهای مذاکرات قطر با هیات طالبان