مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-27ورزشي

کودتا در سازمان لیگ؛ بهاروند خودرا رییس خواند!


در حالی که صلاحیت بهاروند برای حضور در انتخابات تایید نشده بود، روز پیروزی عزیزی خادم در انتخابات، با حکم رییس فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رییسی دوم فدراسیون و سازمان لیگ اعلام شد.

روز گذشته این نقد به عزیزی خادم وارد شده بود که چرا با وجود اتمام دوره قانونی سرپرستی بهاروند، تکلیف سازمان لیگ را روشن نمی کند.

در واکنش به این نقد، سازمان لیگ مدعی شده حیدر بهاروند از اول هم رییس سازمان لیگ بود نه سرپرست آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سازمان لیگ عصر امروز با انتشار بیانیه ای ادعا کرد این سازمان کاملا مستقل و خصوصی است و حیدر بهاروند بدون نیاز به تایید از سوی مجمع، می تواند رییس سازمان لیگ باشد و تنها سرپرستی او در نایب رییسی دوم فدراسیون باید در مجمع بعدی با رای اعضای مجمع تبدیل به نایب رییسی قطعی شود.

در متن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است: شهاب الدین عزیزی خادم رییس مجمع سازمان لیگ در تاریخ 20 اسفند 1399 حیدر بهاروند را به سمت ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران منصوب کرد.

با این حال برخی افراد که یقینا اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون و اساسنامه سازمان لیگ ندارند در روزهای گذشته مدعی شده اند حیدربهاروند سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران است و مدت این سرپرستی به سر آمده این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال ایران یک سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتا در سازمان لیگ؛ بهاروند خودرا رییس خواند!

کودتا در سازمان لیگ؛ بهاروند خودرا رییس خواند!