مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:102021-11-27بين الملل

انتظارات آمریکا و دیگران از ایران در مذاکرات احیای برجام


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای در آستانه از سرگیری مذاکرات وین، به لفاظی برضد تهران پرداخت و ادعاهای مختلفی درباره مذاکرات و برنامه هسته ای ایران مطرح کرد.

- ، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با شبکه رادیویی آمریکایی ان پی آر طی ادعاهایی به لفاظی درباره مذاکرات احیای برجام در وین در آستانه از سرگیری آن در 8 آذر پرداخت.

رابرت مالی با اشاره به سفرش به کشورهای منطقه در خاورمیانه از جمله کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، درباره اظهارات کشورهای مذکور درباره احیای برجام گفت که این کشورها خواهان بازگشت ایران به برجام هستند که در این صورت روابط سیاسی و اقتصادی خود با تهران را گسترش خواهند داد اما چنانچه ایران از این کار خودداری ورزد، این فرصت را از دست خواهد داد.

پیام فوق مسئله ای است که در 8 آذر به طرف ایرانی مخابره خواهد شد و مالی در این باره ادامه داد که کشورهای عرب که در ابتدا نسبت به این توافق مردد بودند، اکنون آماده بازگشت آمریکا به این توافق هستند.

مالی سپس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره موضع رژیم صهیونیستی درباره احیای برجام، گفت که نمی توان این مسئله را پنهان کرد که این رژیم همچنان مخالف این توافق است، اما باید این مسئله نیز ذکر شود که کسانی در داخل این رژیم شامل مقامات سابق می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات آمریکا و دیگران از ایران در مذاکرات احیای برجام

انتظارات آمریکا و دیگران از ایران در مذاکرات احیای برجام