مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-27بين الملل

توافق اولیه مصر و رژیم صهیونیستی برای اصلاح پیمان کمپ دیوید


منابع مصری مطلع از توافق اولیه قاهره و مقامات رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات حساس در پیمان کمپ دیوید خبر دادند.

- توافق اولیه مصر و رژیم صهیونیستی برای اصلاح پیمان "کمپ دیوید" منابع مصری مطلع از توافق اولیه قاهره و مقامات رژیم صهیونیستی برای اعمال تغییرات "حساس" در پیمان کمپ دیوید خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم، منابع مسئول مصری اعلام کردند که توافق اولیه ای میان مصر و رژیم صهیونیستی برای اعمال اصلاحات حساس در پیمان کمپ دیوید صورت گرفته است.

این منابع در گفت وگو با رأی الیوم اظهار کردند: قاهره و تل آویو چند هفته ای است که میزبان هیئت های امنیتی و سیاسی مصری و اسراییلی برای باز کردن مجدد پرونده کمپ دیوید و بررسی مجدد برخی از بندهای آن و همچنین اعمال اصلاحات متناسب با شرایط سیاسی و امنیتی فعلی هستند.

طبق گفته این منابع، این اصلاحات عمدتا بر امنیت و کنترل بر مناطق اضافی تقویت حضور در این مناطق تمرکز می کند و منطقه مرزی با نوار غزه و صحرای سیناء سهم بیشتری از این اصلاحات خواهند برد.

این منابع مصری در ادامه گزارش دادند که دو طرف درصدد گسترش نیروهای امنیتی در منطقه رفح مصر هستند و سعی می کنند هر گونه موانع در مسیر این توافق را از طریق گفت وگوهای دوجانبه حذف کنند، البته همه این اتفاقات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اولیه مصر و رژیم صهیونیستی برای اصلاح پیمان کمپ دیوید

توافق اولیه مصر و رژیم صهیونیستی برای اصلاح پیمان کمپ دیوید