مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-27سياسي

نماینده مجلس: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند


وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید فکری به حال این موضوع کند، تصریح کرد: فکر به این معنی که اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

- وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید فکری به حال این موضوع کند، تصریح کرد: فکر به این معنی که اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت سیزدهم باید فکری برای تغییر سیستم بانکداری به نظام بانکداری اسلامی کند تا اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اصلاح نظام بانکداری کشور به نظام بانکداری اسلامی بیان کرد: سیستم بانکداری ما به نحوی است که تبدیل به بنگاه شده، بنگاه های اقتصادی و معاملاتی که سمت و سوی آنها بیشتر سود بانک ها است و عملا گره آنچنانی از تولید و اشتغال باز نمی کنند و این مشکلی است که در سیستم بانکداری ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید فکری به حال این موضوع کند، تصریح کرد: فکر به این معنی که اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند

نماینده مجلس: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند