مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-27ورزشي

پایان جنجال ؛ ژستد و یامگا در آبادان بازی می کنند


سازمان لیگ در دیدار استقلال با گل گهر سیرجان اجازه همراهی به 2 بازیکن خارجی استقلال به نام های رودی ژستد و کوین یامگا را نداد، این موضوع با حاشیه های زیادی همراه شد و طرفین در این باره واکنش های تندی انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، روز چهارشنبه استقلال در حالی در سیرجان به مصاف تیم گل گهر رفت که سازمان لیگ به دلیل اجباری شدن ضمانت نامه بانکی برای بازیکنان خارجی و عدم ارائه آن از سوی باشگاه استقلال مانع حضور 2 بازیکن خارجی آبی پوشان تهرانی در این دیدار شد.

شهریورماه امسال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دو شرط برای استخدام بازیکن و مربی خارجی تعیین کرد.

شرط اول نداشتن پرونده منجر به صدور حکم در فیفا، خواه در کمیته وضعیت بازیکنان یا اتاق حل اختلاف فیفا و شرط دوم ارائه ضمانت نامه بانکی به مدت 12 ماه به مبلغ قراردادی که باشگاه ها در صدد عقد آن برمی آیند.

این ضمانت نامه به درخواست باشگاها توسط بانک های کشور صادر می شود و باید در اختیار سازمان لیگ فوتبال ایران قرار گیرد تا اطمینان خاطر وجود داشته باشد که باشگاه ها به تعهدات مالی خود عمل می کنند.

باشگاه استقلال هم در زمان عقد قرارداد رودی ژوستد و یامگا از این موضوع اطلاع داشت و با اخذ تعهد برای ارائه ضمانت نامه توانست کارت بازی 2 بازیکن جدیدش را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جنجال ؛ ژستد و یامگا در آبادان بازی می کنند

پایان جنجال ؛ ژستد و یامگا در آبادان بازی می کنند