مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-27ورزشي

باشگاه گل گهر: 2 روز مانده به دیدار پیکان، نمی دانیم بازی کجاست!


مدیر تیم فوتبال گل گهر نسبت به مشخص نبودن ورزشگاه بازی با پیکان اعتراض کرد.

- باشگاه گل گهر: 2 روز مانده به دیدار پیکان، نمی دانیم بازی کجاست! مدیر تیم فوتبال گل گهر نسبت به مشخص نبودن ورزشگاه بازی با پیکان اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه گل گهر، حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال این باشگاه در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: پس از دیدار با استقلال برای بازی مقابل پیکان در تهران اردو زده ایم و تمرینات به خوبی زیر نظر کادرفنی پیگیری می شود و امیدواریم در این دیدار با دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد ابهام در محل مسابقه با پیکان گفت: این واقعاً برای ما یک مشکل جدی است و دو روز مانده به مسابقه هنوز مشخص نیست که قرار است در تهران با پیکان بازی کنیم یا در کرج و این بلاتکلیفی برای ما یک معضل جدی است که از محل بازی بی اطلاع هستیم و مسئولان سازمان لیگ باید فکری برای این موضوع داشته باشند.

سرپرست گل گهر در ادامه عنوان کرد: پیکان یک تیم تهرانی است و نمی دانم اصلاً چرا باید در یک شهر و استان دیگر به میدان برود وقتی تهران چند زمین مناسب برای بازی دارد.

تیم ما باید روی محل بازی برنامه ریزی کند و تمرینات و اردو و رفت و آمد ما روز مسابقه باید از قبل برنامه ریزی شود و با این روشی که دوستان در پیش گرفته اند واقعاً مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه گل گهر: 2 روز مانده به دیدار پیکان، نمی دانیم بازی کجاست!

باشگاه گل گهر: 2 روز مانده به دیدار پیکان، نمی دانیم بازی کجاست!