مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-27سياسي

توسل روزانه حاج قاسم سلیمانی چه بود؟


جواد تاجیک از روایان دفاع مقدس با حضور در هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام به روایت گری دفاع از حرم اهل بیت(ع) و خاطره ای از سردار سلیمانی پرداخت.

- جواد تاجیک از روایان دفاع مقدس با حضور در هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام به روایت گری دفاع از حرم اهل بیت(ع) و خاطره ای از سردار سلیمانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاجیک از روایان دفاع مقدس با حضور در هیئت هفتگی جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام به روایت گری این نبرد نابرابر پرداخت.

تاجیک در این مراسم ضمن یادآوری شباهت های فرهنگ دفاع مقدس و جنگ سوریه گفت: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار این فرهنگ دفاع مقدس در جنگ سوریه بود.

یک بار شخصی از من پرسید: چی شد که حاج قاسم این طوری بود؟ گفتم: من یک بار به صورت اتفاقی ایشان را در فرودگاه مهرآباد دیدم و از خود حاج قاسم سلیمانی این سوال را پرسیدم.

ایشان جواب دادند: من روزی نیست که به شهدا توسل نکنم و روزی نیست که یاد شهدا در دل من زنده نشود! گفتم بیشتر با کدام شهید مأنوس هستید؟ گفت: شهید حاج قاسم میرحسینی… هر جا گره به کارم می افتد به حاج قاسم میرحسینی توسل می کنم.

این راوی دفاع مقدس با یادآوری خاطراتی از جنگ سوریه ادامه داد: دوستان ما در تفحص شهدا، سال 92 در طلاییه در کنار پیکر یکی از شهدا، یک قمقمه پر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل روزانه حاج قاسم سلیمانی چه بود؟

توسل روزانه حاج قاسم سلیمانی چه بود؟