مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-27سياسي

چمران: به جای اتخاذ روش های صحیح برای محیط زیست ما را درگیر مسائل سیاسی کردند


رییس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برخی تلاش ها برای سیاسی کردن موضوعات ترافیک، آلودگی هوا و فضای سبز در شهر تهران گفت: به جای اینکه به اتخاذ روش های صحیح در حوزه محیط زیست و فضای سبز بپردازیم ما را درگیر مسائل سیاسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در نشست هم اندیشی کارگروه های تخصصی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: شورای اسلامی شهرتهران بر اساس ضرورت و مسئولیت هایی که بر عهده دارد در کلانشهر تهران به عنوان ام القرای اسلام از ظرفیت و توان کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی برای تحقق وظایف و مسئولیت های خود بهره می گیرد.

ممکن است گاهی تصور شود که این وظیفه در مطالعه و بهره گیری از ظرفیت ها بر عهده شهرداری است و چه ضرورتی دارد که شورا در این زمینه فعالیت کند.

بی تردید شهرداری تمام تلاش خود را می کند به بهترین شکل شهر را اداره کند اما باید یک برنامه و ریل گذاری مناسب برای شهرداری انجام شود که این کار توسط شورا محقق می شود تا قطار به خوبی روی آن حرکت کند.

به گفته وی، در دوره گذشته چنین امری محقق شد که امروز به جایی برسیم که از آن دوران به عنوان دوران طلایی یاد کنیم.

تصور نمی کنیم خدمات شهری و محیط زیست در جایی دیگر همچون سازمان محیط زیست باید دنبال شود و شورا در این امور دخالتی نداشته باشد روی تجربه تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: به جای اتخاذ روش های صحیح برای محیط زیست ما را درگیر مسائل سیاسی کردند

چمران: به جای اتخاذ روش های صحیح برای محیط زیست ما را درگیر مسائل سیاسی کردند