مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-27بين الملل

سویه جدید کرونا و اجرای ممنوعیت های جدید در سفرهای هوایی


درپی شیوع ویروس جهش یافته جدید در شش کشور آفریقایی، ممنوعیت های جدید سفر به و از این کشورها به زودی اعلام و اعمال خواهد شد چرا که این ویروس از سوی سازمان بهداشت جهانی در طبقه بندی سویه نگران کننده قرار گرفته است.

- درپی شیوع ویروس جهش یافته جدید در شش کشور آفریقایی، ممنوعیت های جدید سفر به و از این کشورها به زودی اعلام و اعمال خواهد شد چرا که این ویروس از سوی سازمان بهداشت جهانی در طبقه بندی سویه نگران کننده قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی سویه جدیدی از ویروس کرونا در شش کشور آفریقایی، بوتسوانا، آفریقای جنوبی، نامیبیا، زیمبابوه، لسوتو و اسواتینی شیوع پیدا کرده و - تمهیدات ایران برای جلوگیری از ورود جهش جدید ویروس کرونا به کشور را تشریح کرد.

وی افزود: به افرادی که قصد مسافرت به این کشورها را دارند توصیه می کنم سفر خود را به تاخیر بیاندازند.

ما همه اطلاع رسانی ها را در فرودگاه و تمام مرزهای زمینی، هوایی و دریایی در اختیار می گذاریم یعنی بدون آگاهی از کشور خارج نخواهند شد.

گویا با تاکید بر اینکه نهایت سختگیری اعمال خواهد شد، گفت: ما پرواز مستقیم از این کشورها نداریم و اعلام کردیم برای ورود فرد غیر ایرانی از این کشورهای یاد شده به ایران ممانعت ایجاد خواهیم کرد و ایرانیانی هم که می خواهند مسافرت داشته باشند تا دو نوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه جدید کرونا و اجرای ممنوعیت های جدید در سفرهای هوایی

سویه جدید کرونا و اجرای ممنوعیت های جدید در سفرهای هوایی