مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-27اقتصادي

تکمیل جاده شیراز-جهرم-لار 3 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با اعلام اینکه محور چهارخطه شیراز-جهرم-لار حداکثر تا چهار سال آینده تکمیل می شود از نیازمندی این محور به 3 هزار میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با اعلام اینکه محور چهارخطه شیراز-جهرم-لار حداکثر تا چهار سال آینده تکمیل می شود از نیازمندی این محور به 3 هزار میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل خبر داد.

خیرالله خادمی در خصوص سفر خود به استان فارس و بازدید از محور شیراز-جهرم-لار و در ادامه به بندرعباس گفت: این محور یکی از محورهای مهم اتصال استان فارس به استان هرمزگان است.

بنا به درخواست مردم جنوب فارس از وزیر راه و شهرسازی این بازدید انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، خادمی افزود: در این محور 550 کیلومتری حدفاصل شیراز تا بندرعباس از شیراز تا جهرم حدود 160 کیلومتر تبدیل به بزرگراه شده است و هم اکنون زیربار ترافیکی قرار دارد.

از جهرم به لار و از آنجا به بندرعباس نزدیک به 390 کیلومتر است که 155 کیلومتر آن اکنون پیمانکار دارد و عملیات اجرایی آن در بخش فارس و لارستان در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 120 کیلومتر از این محور در حال مطالعه است، ادامه داد: پیش بینی ها حاکی از آن است که سالانه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده شیراز-جهرم-لار 3 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل جاده شیراز-جهرم-لار 3 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد