مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-27اقتصادي

اختصاص اراضی اوقاف به مسکن سازی / با انبوه سازان مشارکت می کنیم


جلسه هم اندیشی اعضای کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران با وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه برگزار شد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در جلسه با انجمن انبوه سازان مسکن با بیان اینکه اکنون موضوع نهضت ملی مسکن در کشور مطرح است، گفت: اقدامات زیادی در راستای نهضت ملی مسکن انجام شده و اقدامات زیادی نیز برای انجام باقی مانده است؛ بنابراین این جلسه را برای استفاده از نظرات و تجربیات انبوه سازان تشکیل دادیم تا روندی را در پیش بگیریم که نتیجه آن ساخت مسکن برای مردم باشد.

وی با اظهار اینکه امروز هزینه مسکن در سبد خانوار بسیار زیاد است، تصریح کرد: در شهرهای بزرگ بیش از 60 درصد و در شهرهای کوچک به میزان کمتر، هزینه های مسکن در سبد خانوار برآورد شده است.

قاسمی با اشاره به وجود دو مؤلفه برای ساخت مسکن، توضیح داد: یکی اینکه سیاست دولت سیزدهم این است که در بخش مسکن اقدامات ویژه ای انجام دهد و دوم اینکه قانون جهش تولید مسکن که مجلس در اواسط مهر ماه به دولت ابلاغ کرد، که مزیت های خوبی دارد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اظهار اینکه تسهیلات پیش بینی شده برای سهم مسکن در کشور حدود 20 درصد از سهم تسهیلات کل کشور است، اضافه کرد: این مسئله به بانک ها ابلاغ شده و یک قانون پایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اراضی اوقاف به مسکن سازی / با انبوه سازان مشارکت می کنیم

اختصاص اراضی اوقاف به مسکن سازی / با انبوه سازان مشارکت می کنیم