مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-27سياسي

آمادگی ایران برای گفتگو های حقوق بشری و قضایی تهران-وین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، در دیدار ولف دیتریش هایم ، سفیر اتریش در تهران، - معاون امور بین الملل قوه قضاییه از آمادگی ایران برای گفتگو های حقوق بشری و همکاری های قضایی میان تهران- وین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، در دیدار ولف دیتریش هایم ، سفیر اتریش در تهران، آمادگی ایران برای تبادل همکاری های قضایی با کشور اتریش را اعلام کرد و گفت: دیپلماسی قضایی راهی برای درک متقابل و کمک به حل معضلاتی است که از طرق سیاسی امکانپذیر نیست.

وی با تاکید بر استقبال ایران از گفتگو های حقوق بشری با سایر کشورها، از نگاه سیاسی به موضوع حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی کشور ها از حقوق بشر به عنوان ابزاری علیه سایرین استفاده می کنند تا به اهداف سیاست خارجی خود دست یابند.

معاون امور بین الملل دستگاه قضا، قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را نمونه بازری از اقدام سیاسی در ساحت حقوق بشر خواند و تصریح کرد: در حالی که برخی کشور ها حتی سابقه برگزاری یک انتخابات هم ندارند، و یا کشور های مدعی حقوق بشر که خود با نقض گسترده حقوق بشر مواجه هستند، از هر گونه انتقاد و اقدامی مصون هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای گفتگو های حقوق بشری و قضایی تهران-وین

آمادگی ایران برای گفتگو های حقوق بشری و قضایی تهران-وین