مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-27سياسي

قوه قضاییه: راه اندازی بانک اطلاعاتی مجرمان متواری


وی با اشاره به سند تحول قضایی در بحث مجرمان متواری گفت: با همکاری ناجا تا پایان سال سرویس بانک اطلاعات مجرمان متواری راه اندازی خواهد شد تا از ارائه خدمات به این مجرمان جلوگیری شود.

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: با راه اندازی این سرویس هیچگونه خدماتی به مجرمان متواری ارائه نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمد کاظمی فرد در جلسه ای با حضور سردار دولت خواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی که در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری ناجا و زحمات معاونت فناوری در زمینه راه اندازی و پیشبرد پروژه ارتباط با ناجا گفت: در برخی از استان ها پرونده ها به صورت دستی و فیزیکی از کلانتری به دادسرا و یا بالعکس ارسال می شود که باید با تجهیز کلانتری یا دادسرا و آموزش های لازم این مشکل برطرف شود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه افزود: ما یک بستر واحد در بحث ارتباط تصویری در سراسر دستگاه قضا ایجاد کرده ایم به طوری که 70 درصد تحقیق از زندانی ها را در داخل زندان و به صورت مجازی انجام می شود که البته در برخی از استان ها با تجهیز اتاق قاضی و باجه زندان این عدد به 94 درصد نیز می رسد و حتی بزودی ملاقات خانواده زندانی با زندانی نیز در این بستر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: راه اندازی بانک اطلاعاتی مجرمان متواری

قوه قضاییه: راه اندازی بانک اطلاعاتی مجرمان متواری